dijous, 20 de setembre del 2012

Salutació del nou director, Carles Miró

Benvolgudes i benvolguts,

M’adreço a vosaltres amb l’ànim de fer-vos arribar una cordial salutació alhora que desitjar-vos un molt bon curs 2012/2013.

Com bé sabreu, des del passat dia 1 de juliol he assumit la direcció de l’Escola Municipal de Música “Victòria dels Àngels” / Conservatori Municipal de Música de Sant Cugat. És un veritable honor ser al capdavant de l’escola de música de la meva ciutat, que du el nom d’una de les personalitats més honestes i brillants del panorama musical del nostre país, i veure com cada dia en són més les persones que s’hi adrecen amb la intenció de projectar-la encara més cap a el futur.
En els darrers anys la música ha passat a formar part de la vida de més llars, evidenciant un símptoma de progrés i desenvolupament positiu d’una societat moderna i viva.
És per tot això que emprenc aquesta nova etapa de la meva vida amb la il·lusió, la responsabilitat i rigor que es mereix la institució que represento.
Estic segur que tot i les vicissituds, l’època que ens està tocant viure ens reforçarà com a societat moderna i culta i ens permetrà mirar enrere amb la seguretat que no hem fet el camí envà i que la Musa ens seguirà inspirant.

I com no, voldria agrair-vos a vosaltres, les famílies, la il·lusió i confiança que m’heu transmès durant aquests primers dies de curs.
També voldria fer-vos partícips de l’agraïment a l’anterior director del centre, en Joan Josep Gutiérrez per la seva confiança envers la meva persona, així com a la resta del Claustre de professors/es i equip no docent pel suport incondicional en aquesta nova etapa.

Us animo doncs a viure la vostra experiència a l’escola amb el màxim d’il·lusió i compromís.

Moltes gràcies,

Carles Miró i Altimira
Director
Escola Municipal de Música “Victòria dels Àngels”
Conservatori Municipal de Música de Sant Cugat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada